sábado, 4 de junio de 2011

demà comencem el curs!!


Demà comencem el curs de nivell mig!!!
Com sempre 24h abans d'iniciar qualsevol curs o ensinistrament el meu cap ja comença marcar el camí que seguirem començo a visualitzar la classe,encara no conec als alumnes personalment la majoria no he parlat amb ells.
Els nervis del primer dia corren per les venes aquest a mes a mes es un dia especial jo no estic al 100x100 però estic segur que puc donar la mateix qualitat que en cursos anteriors.
Amb moltes ganes de gaudir de 4 diumenges d'amics humans i canins de donar el millor de mi i transmetre aquesta idea d'amor als nostres amics incondicionals!només desitjant millorar el nivell de vida dels gossos que passen per les meves mans tant senzill i tanta responsabilitat!m'encanta em motiva m'enamora el dia a dia que he creat en la meva vida!porto tota la vida envoltat de gossos i cada dia aprenc coses noves,cada dia gaudeixo com si fos el primer!cada dia m'enamoro mes dels gossos!cada dia conec disciplines noves que creem per poder tenir aquesta relació que durant tants anys nomes era de servei cap a nosaltres i ara comença en alguns casos a ser de companyerisme!!!
Desitjant marcar un abans i un desprès en les vostres vides!!
Gracies per confiar en mi per ensenyar-vos el poquet que sé!

2 comentarios:

  1. Muchas gracias por esto! No he estado tan emocionada por un puesto durante mucho tiempo! Lo tienes, eres sin duda alguien que tiene algo que decir que la gente debe escuchar. Sigan con el maravilloso trabajo. Sigue inspirando a la gente!
    Thesis Writing

    ResponderEliminar
  2. és un curset d'allò més interessant, segur que aprendrem moltissim!!!

    ResponderEliminar