jueves, 9 de junio de 2011

gossos perillosos,...




Avui hem fet la segona classe de l'Iron!!un gos de una raça suposadament perillosa..(mentres escric aquestes lineas estic rient...)Es un gos increïble carinyos, maco,simpatic que mes puc dir d'ell!!en dues vegades que ens hem vist m'ha deixat al.lucinat!!
La seva guia la Gloria esta fent una gran feina!dia a dia treballa amb ell,per gaudir mes del passeig ja que com que es considerat raça perillosa a la gent li fa por passar pel seu costat...
Ens hem de començar a plantejar seriosament el tema de les races perilloses de veritat...aqui L'Única raça perillosa es l'humana..
L'Iron es un gos mes que pateix la persecució d'una fama a la que 4 galifardeus humans els han fet agafar!
Des de aquestes lineas animo a tota la gent que es amant dels gossos que llegeixin una micona sobre les races i que aixi puguin contestar aquest 4 galifardeus q es creuen la fama a la que aquest gossos estan sotmesos!
No negarem que son gossos amb un caràcter especial Peró i el pastor alemany?hi el Chihuahua?i el yorksire...aquest no son gossos amb caràcters especials??
Hi els humans no tenim diferents caràcters segons la nostre procedència?i no per aixo som assassins..,,,

Anim Gloria Iron i companyia!!anim a tots aquells qui sou realment responsables i q teniu gossos de raça mal anomenada perillosa!Son gossos que amb una bona educació son fantàstics a nivell familiar!Us animo a tots a ser millors guiàs per a ells hi ha donar-li una bona educació!!!

4 comentarios:

  1. Quanta raó tens....
    De vegades recordo en "Gros",es un american staffordshire que viu a Salt (ara fa molt temps que no el veiem)
    La Shanti (que per aquell temps tenia uns 4 mesos i era una mini gossa) es portava molt be amb ell i ell quan la veia ja s'ajeia a terra i la petita se li pujava per sobre i mig jugava amb en Gros.
    Un cop que el portava el noi em va fer el següent comentari "la única persona que deixa que el seu gos se li apropi és petit i no es pot desfogar jugant" Em va saber molt greu pel pobre Gros pq era un tros de pa enorme.
    El que em diu a mi molta gent és que si un gos dels anomenats raça perillos t'enganxa... ja l'has cagat, ja que es molt difícil desencaixar un gos d'aquests... en canvi un pastor aleman te'n pots desfer més rapid pq la seva mandíbula no es tant potent
    Però aquests gossos amb una bona educació també són d'allò més bons i no han de perque queixalar...
    Aleshores jo penso... qualsevol persona et pot matar facilment, qualsevol caçador te una escopeta a casa, qualsevol pot aconseguir un bon ganivet o arma blanca i clavarte-la... per això hem d'anar tots enmanillats pq tots som potencialment perillosos? jo mateixa, tot i ser petita, podria matar a algú
    I sobre els gossos d'aquesta raça... tant sols cal recordar en Daddy (el gos d'en Cesar millan) serà que no havia anat a casa amb gossos desequilibrats i que jo sàpiga mai va fer res... malgrat les provocacions...
    uis... que llarg XDD

    ResponderEliminar
  2. Ostres Roger, que m'he emocionat!!! Moltes gràcies per haver dedicat unes lineas a aquesta marevellosa raça i a totes les que estàn considerades "perilloses"..Jo sincerament, recomanaria no jutjar una raça pel seu aspecte físic, el que s'ha de jutjar és el seu comportament..El meu bestia és com molt be indica la paraula una mica brutu, ja que poseeix una gran força, però el que vaig apendre ahir és a saber utilitzar aquesta força a favor meu, però alhora extremadament tendre. També és protector, no ho negaré, però incapaç de mossegar a un humà, ja que li he ensenyat desde petitó a tot el contrari, a menjar-se la gent a petons!!Per acabar jo diria que és una raça PPC (Perro Potencialmente Cariñoso). Quan tinguis un american staffordshire sabràs el que és l'amor incondicional d'un gos envers el seu amo..Iron, carinyitu meu, ets lo millor que ha passat per la meva vida i no et canvio per res del món!!!!

    ResponderEliminar
  3. Magnifica raça, melauradament la seva mala fama per culpa dels "4 personatges" ha sigut la seva perdició.
    Fa un any, vaig trobar un cas d'una pitbull que hem va enamorar, ella es deia Nina, tenia 10 anys, caracter dominant, no volien que estigues amb una familia que tingues gats o altres gossos, entre altres coses..., qui voldria una gossa aixi? Jo si!!!! Ara qui ho diria que té 11 anys la iaiona... Conviu amb un mascle i una femella i un gatet.
    Animo a molta gent a adoptar gossos de raça PPC (Perros Potencialmente Cariñosos).
    Si us fa gracia podeu llegir la petita historia de la Nina aqui:
    http://molosos.mforos.com/1624157/9060177-hola-me-llamo-nina-y-ya-tengo-un-nuevo-hogar/
    I aqui l'enllaç sobre Nina que va causar discusions per hipocrites:
    http://blogs.20minutos.es/animalesenadopcion/2009/10/15/nina-condenada-al-crematorio-culpa-su-raza/

    ResponderEliminar
  4. la nina ha fet molta sort de trobar una gran família :)
    enhorabona a tots!!

    ResponderEliminar