jueves, 2 de junio de 2011

UN NOU SOMNI! UN NOU REPTE!

Bones!!!feia molts dies que no em posava a escriure!!avui una veu amiga m'ha ajudat a tornar a fer una entradeta al blog!!
Doncs si com veieu a la foto,despres de molta lluita de treballar molt i de trobar gent molt Bona pel camí (ja saps que va per tu Soci!!)he pogut iniciar aquest somni!ara ja es pot dir que es realitat!!He pogut obrir el Club Caní!!tenía moltíssimes ganes de poder oferir mes serveis a tots aquest amics que em vaig trobant pel Preciós camí del l'educació canina!.
Durant aquest dos anys hem rigut hem gaudit hem plorat Peró sobretot hem apres dia a dia dels nostres amics de 4 potes!
Vull tenir un petit record per al una amiga que ens va deixar la setmana passada,Eli moltes Gracies per la teva ajuda!sempre et recordarem lo gran persona que vas ser i la manera com estimaves als gossos!Fins molt aviaT!!!!
Doncs res mes de moment m'acomiado presentant aquest nou projecte!! moltes gracies per formar part d'aquest somni!!!i moltes Gracies Evo Biel i Shila per acceptar-me com sóc i per acceptar els meus reptes boixos!!us estimo!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario