martes, 9 de agosto de 2011

Educació en gossos adults

A LA FOTO LLAC PASTOR BELGA 1 ANY XANA HUSKY 10 ANYS


Avui us vull parlar sobre la llegenda urbana que hi ha sobre l'aprenentatge dels gossos...!
Sobretot amb l'edat!
el mite es que un gos amb amb mes d'un o dos anys ja no pot aprendre...Aixo es una pregunta que em fan a diari...Jo sempre responc dient el teu fill amb tres anys va deixar D'Aprendre?tu no aprens coses noves cada dia?jo si!!
Un gos no te edat per començar l'educació canina!si que es veritat com diu una amiga que avui ha escrit un post al seu Blog www.lladruc.com que un edat perfecte per començar son les 8 setmanes!!pero si fas tard no hi ha problema!no et preocupis.Amb els nous mètodes que utilitzem alguns educadors canins podem aconseguir resultats amb gossos de totes les edats.
L'any passat em va arribar a les mans un cas d'una gossa amb 10 anys que mossegava cuan algú s'acostava al que ella considerava les seves" possessions"Menjar,pilotes, etc...avui es una gossa feliç i equilibrada!!!ha estat una teràpia llarga i feixuga en alguns moments Peró ho varem aconseguir!!
Cada cas es diferent i especial Peró jo us asseguro que si hi poseu hores !ganes! i sobretot un educador que us pugui guiar podreu aconseguir resultats amb gossos de qualsevol edat!!
Ànims!i de veritat no hi ha res millor que gaudir d'una relació sana i equilibradament efectiva amb el vostre amic caní!!

1 comentario:

  1. Si em permets el comentari, jo crec que no només un gos adult pot aprendre, sinó que ho fan continuament. Pensem que els "amos" també canviem amb el temps, canviem hàbits, canvien situacions, potser introduim altres animals a casa, o un fill, o dos.....si estan equilibrats, els gossos es van adaptant, van aprenent, quasi imperceptiblement. Potser el que interessa de petit, és ensenyar a un gos a aprendre tota la vida. Igual que nosaltres, que hauriem d'aprendre alguna cosa nova cada dia

    ResponderEliminar